תבנית ריקה (13)
8 מיומנויות ניהול קריטיות למנהל.ת 👍👍
במחקר פנימי שנערך בחברת גוגל אותרו 8 מיומנויות ניהול קריטיות שמנהל.ת טובה צריכ.ה שיהיו לו/לה. המחקר נערך (עוד לפני הקורונה) בקרב אלפי מנהלים ומנהלות בחברת גוגל, שבמשך שנים נחשבה לחברה בצמרת מקומות העבודה שטוב לעבוד בהן וכמובן חברה מצליחה מאד עסקית. המחקר שנקרא בזמנו "פרויקט החמצן", בחן מדוע מנהלים/ות מסוימים הצליחו יותר מאחרים?
ולפיכך, מנהל.ת טוב (בגוגל לפחות) הוא/היא:
1. מדריך.ה טוב.ה
2. מאציל.ה סמכויות ונמנע.ת מניהול כל פרט
3. מבטא.ת עניין ואיכפתיות ביחס להצלחתם ולרווחתם של הכפופים לו
4. מכוון.ת תוצאות
5. מקשיב.ה ומשתף.ת במידע
6. מסייע.ת להתפתחות הקריירה
7. מחזיק.ה באסטרטגיה ובחזון ברורים
8. בעל.ת מיומנויות טכניות חיוניות
המחקר שנחשב להצלחה גדולה ונמשך כמה שנים, איפשר להבהיר – מה מבדיל בין מנהלים/ות טובים מכל האחרים ואיך החברה יכולה לעזור לאחרים להשתפר.
ומיהו מנהל.ת טוב.ה אצלך בארגון? 🌺🌺🌺תבנית ריקה (13)