רובנו העצמאים והעצמאיות, עוסקים במתן שרות. מקבלי השרות – חברות, עסקים וא.נשים פרטיים משלמים לנו (בדרך כלל…) על השרות. רק לעיתים, לקוחותינו יודעים לתת מילה טובה על שרות טוב. הלקוחות מבינים ששרות טוב זה דבר בסיסי ומשלמים בעד זה. (ואז אין צורך גם להודות ולפרגן…). אך לעיתים, יש א.נשים שזוכרים ששרות איכותי וטוב, זה לא תמיד מובן מאליו ואחד מהאנשים האלה הוא יהונתן אלנקרי יהונתן אלנקרי ששלח לי את מכתבו מטה.

היי גדעון,
במסגרת חיפושי אחר המשרה הבאה, הגעתי לגדעון קרן. מאחר ומדובר במשרות בכירות, הד האנטרים וחברות להשמת בכירים הם הפתרון הנכון. גדעון, הוא גם הפתרון המדוייק. הוא מהבודדים אשר מבקש לפגוש את המועמד ולא באמצעות שיחה טלפונית או וירטואלית אחרת, מה שמחדד ומוסיף ערך רב הירידה לפרטים בהתאמה למשרה, הנכונות להכין אותך טרום הריאיון עם החברות עצמן, האופן בו התקשורת והליויי מתנהלים, ומעל הכל, הגישה, והיחס האישי.
הסלוגן שלו הוא: ״אנשים זה תוצאות ״. לא יכול להסכים יותר עם האמירה הזו, שמתחברת מאוד לעבודה שעסקים עושים עם אנשים, ולא עם מותגים או חברות.
עבורי, גדעון הוא כזה.
באחרונה מוניתי לתפקיד משנה למנכ״ל בחברה ייבואנית של חמרי גלם לתעשיה וגוייסתי על ידי גדעון.
ההליך היה מקצועי ושקול, ומעבר לזה, אני גם זוכה לליווי של שלושה מפגשים, ללא עלות, ובמסגרת הגיוס, לטובת הליך קליטה נכון במשרה החדשה, תיאום ציפיות ועוד.
בתודה, ובהערכה רבה,
יהונתן אלנקרי